Identity area
Reference code
Title
Date(s)
- 1902 - 1903-12-20 (Creation)
Level of description
Extent and medium
275 f, papel
Context area
Name of creator
Biographical history
Repository
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
Informe del estado mobiliario de la escuela de varones y niñas de Ypané.
Acta de conferencia pedagógica referente a una clase y demostración práctica, Colegio Nacional de Villa Encarnación.
Supervisión y control de plan de estudios de la Escuela Elemental de Varones y Rural de niñas Limpio.
Appraisal, destruction and scheduling
Digitalización
Accruals
System of arrangement
PY Paraguay
ANA Archivo Nacional de Asunción
SE Sección Educación
CNE Consejo Nacional de Educación
393 Nº del Volumen
1 - 275 Nº de páginas
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Acceso digital
Conditions governing reproduction
Language of material
- Spanish
Script of material
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Regular
Finding aids
Fichas descriptivas ISAD-G
Allied materials area
Existence and location of originals
PY-ANA-SE-CNE-393-1-275 Disponible en el Archivo Nacional de Asunción
Existence and location of copies
Related units of description
Notes area
Alternative identifier(s)
Access points
Subject access points
Name access points
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
ISAD-G
Status
Level of detail
Dates of creation revision deletion
2020/10/27
Zárate, H.
Barreto, F.
Language(s)
Script(s)
Sources
Archivist's note
Las siguientes páginas de éste volumen están organizadas de la siguiente manera:
Foja 155 continua en la foja 178
Foja 156 continua en la foja 177
Foja 157 continua en la foja 176
Foja 158 continua en la foja 175
Foja 159 continua en la foja 174
Foja 160 continua en la foja 173
Foja 161 continua en la foja 172
Foja 162 continua en la foja 171
Foja 163 continua en la foja 170
Foja 164 continua en la foja 169
Foja 165 continua en la foja 168
Foja 166 continua en la foja 167